poniedziałek, 2 grudnia 2013

Przedświąteczny tag

Cześć ;p Dzisiaj przygotowałam dla Was tag. :)

1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film ? 
 ♥ Oczywiście Kevin sam w domu <33
2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor ? 
 ♥ Biały, czerwony
3. Czy na święta zostajesz na cały dzień w piżamie , czy stroisz się ? 
 ♥ Pewnie do południa będę chodzić w piżamie, a później się dopiero przebiorę xd. Ale jakoś tak specjalnie się stroić nie będę ;p
 4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo?
 ♥ Nie mam pojęcia
5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek?
 ♥ Wieczór, po zjedzeniu tych wszystkich potraw xd
6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?
 ♥ Niee
7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?
 ♥  Dużo rzeczy xd
8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia?
 ♥ Ojj dużo ;p
9. Ulubiony świąteczny zapach?
 ♥ Nie mam ulubionego świątecznego zapachu
10. Ulubiona świąteczna potrawa? 
 ♥ Barszcz czerwony z uszkami mmmm <3
11. Co byś chciała dostać od Mikołaja ?
 ♥  Nie powiem ;3
12. Co i komu kupujesz na prezent?
 ♥ Tak dokładnie to jeszcze nwm xd
13. Dodaj sesje świąteczną w lampkach , czapce mikolaja :) 

 ♥ Nie wiem czy taka się wogóle pojawi ;d Ale może jakieś zdjęcie będzie ;p

Noi to są już wszystkie pytania. Myślę, że Wam się spodobał ten tag :) Kolorki już wogóle takie świąteczne dałam, jak pewnie zauważyliście xd. Pewnie za niedługo zmieni się wygląd bloga na zimowy lub świąteczny ;) Do następnej notki!

2 komentarze:

  1. Hahaha, mamy podobne tradycje wigilijne :D
    Pozdrawiam ♥

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje mi motywacji do dalszego pisania . Was to nic nie kosztuje, a Mnie bardzo ucieszy ♥
Komentarz=Komentarz