sobota, 30 listopada 2013

INSTAGRAM MIX - November

Cześć :) Dzisiaj przygotowałam dla Was INSTAGRAM MIX. Taki post pierwszy raz pojawia się ba blogu, ale myślę, że Wam się spodoba :) W tym miesiącu na Instagrama często dodawałam zdjęcia, więc ich trochę będzie ;) Tego typu posty będę dodawałam na koniec miesiąca. Zaczynajmy!

Piesek|Chory Pou|Assasin Creed II|1D|Stars|Hugs|Jesień|Deszcz

Fuck|Serce|Deszcz|Słońce i drzewa|Mój pulpit|Lubię Cię|Alex|Ajra

Today is a good day|Mom!! Please!!!|Ask|Nałówek|Las|2XL|
Nasze buciki|Mapa do nauczenia się na kartkówkę z przyrody

Pou zrobił trzy kupki|Psy z żabki1|Psy z żabki2|Rainbow Dash i Nyan Cat
|My Słowianie|Moja tapeta (aktualna)|Słońce|Tygrys

Besty|Pou chce spać|Galaxy moustache|Gra Nyan Cat|Pou mysz|
Notatka o Kolumbie na przyrode

To są wszystkie zdjęcią z listopada :) W komentarzu podawajcie linki do swoich profili na Instagramie.

MÓJ INSTAGRAM: http://instagram.com/craazygiirlll

4 komentarze:

Każdy komentarz dodaje mi motywacji do dalszego pisania . Was to nic nie kosztuje, a Mnie bardzo ucieszy ♥
Komentarz=Komentarz