sobota, 2 listopada 2013

TAG: Back to school.

Cześć :) Wiem, że szkoła zaczęła się już 2 miesiące temu, a ten Tag, który chce zrobić dzisiaj powinnam zrobić na początku roku szkolnego, ale dopiero teraz go znalazłam ;).
ZACZYNAJMY!

1. O której wstajesz do szkoły?
Codziennie, kiedy ide do szkoły wstaje 0 7.00
2. Twój ulubiony nauczyciel?
Nie mam ulubionego nauczyciela.
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Z wf xd  
4. Czy masz w szkole/klasie grupe bliskich ci osób, czy raczej zadajesz sie z każdym?
Mam taką jedną grupkę w klasie, lecz nie siedzę cały czas tylko z nimi. Gadam z wszystkimi osobami z klasy, z innych klas też :)
5. Plecak, torebka czy tornister?
Zdecydowanie plecak, lecz jeśli mam w któryś dzień mało lekcji, to torba ;)
6. Czy malujesz sie do szkoły?
Nie, nie i jeszcze raz nie!
7. Spodnie, spódnice czy sukienki?
Zdecydowanie spodnie.
8. Czy nosisz dodatki do szkoły? 
Zawsze mam na ręce zegarek i jakąś bransoletke.
9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Nie.
10. Czy jesz w szkole 2-gie śniadanie?
Czasami zabieram coś do jeszenia do szkoły, ale nie zawsze to zjadam :) Zależy czy jestem głodna.
11. Przedmiot, z którego uważasz, ze jesteś słaba?
Najgorsze oceny mam z matematyki i historii ;c
12. Do szkoły idziesz pieszo, jedziesz samochodem czy autobusem?
Pieszo, 5min drogi ;)
13. Zmieniasz buty w szkole?
Tak.
  14. Czy lubisz ćwiczyc na WF-ie?
Uwielbiam <3
15. Czy w wakacje tęsknisz za szkoła?
Za nauką nie, lecz za osobami ze szkoły tak ;3

To były wszystkie pytania tego Tagu. Taguję wszystkich, którzy to przeczytali :)

8 komentarzy:

  1. Też jestem najlepsza z WF XD

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. great answers!! We were never too keen with maths either!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny tag <333 Wejdziesz? Będe Ci bardzo wdziędzna <3 Dopiero 3 posty :)
    http://domciaa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Użyłam tych pytań na moim blogu :). Poinformowałam o tym na dole postu. Mam nadzieję, że obejdzie się bez zbędnych kłótni :).
    marzenia-czekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje mi motywacji do dalszego pisania . Was to nic nie kosztuje, a Mnie bardzo ucieszy ♥
Komentarz=Komentarz