piątek, 1 listopada 2013

Halloween

Hej. Dzisiaj jest 31.10.13 - czyli Halloween :). Ja nic szczególnego dzisiaj nie robiłam. Wstałam ok. 12.00, zjadłam drugie danie i na telefonie sprawdziłam Instagrama, Fejsa itp. Później wyszłam na podwórko z bratem i kolegami pograć w nogę. Przyszłam ok. 17.00 (bo było już ciemno :/) do domu. Chwilę odpoczęłam, pooglądałam TV i ok. 18.00 weszłam na kompa. I tak od 18 siedzę na kompie słuchając różnych piosenek. Zaraz będę oglądać na cda.pl Harry'ego Potter'a i Insygnia Śmierci. Ta część Harr'ego jest podzielona na I i II część, a ja będę oglądać I. Ostatnio sobie pomyślałam, że fajnie by było gdyby u mnie w szkole zrobili dyskotekę z okazji Halloween. Wszyscy by się strasznie poprzebierali. Ja teraz kończę, po nie mam już o czym tutaj pisać :) Jeśli masz pomysł na notkę, napisz w komentarzu :).









4 komentarze:

  1. Także nie obchodzę halloween. Ty wstałaś o 12.00 a ja od 4 rano na nogach byłam żeby na pociąg zdążyć. :D
    W wolnej chwili, zapraszam na nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z kolei obchodzę halloween :P
    obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia.
    Obserwuję. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy jeszcze nie obchodziłam Halloween :D
    Obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje mi motywacji do dalszego pisania . Was to nic nie kosztuje, a Mnie bardzo ucieszy ♥
Komentarz=Komentarz