piątek, 3 maja 2013

Pytania & Odpowiedzi PART 1.


Hej, przed chwilą dostałam pytania od autorki tego bloga. Zapraszam do czytania!
1. Twoja ulubiona pora roku .?
- Lato <3

2. Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci.?
-Miętowy, niebieski.

3. Umiesz grać na jakimś instrumencie.?
-Mam w domu flet, ale nie umiem zbytnio na nim grać xd.

4. Twój ulubiony film.?
-Nie mam ulubionego filmu.

5. Twoja ulubiona piosenka.?
-Nie mam ulubionej piosenki.

6. Jaki jest Twój ulubiony aktor.?
-Nie mam ulubionego aktora.

7. Nosisz okulary.?
-Nie.

8. Jaki masz telefon.?
-Sony ericsson.

9. Twój ulubiony blog.?
-Kiedyś pisałam notke o ulubionych blogach. :) A na co dzień mój ulubiony to jest blog Lucy.

10. Jaki masz kolor oczu.?
-Zielono-brązowy.
-----
To są już te wszystkie pytania :)).
PYTANIA ZADAWAJCIE MI W KOMENTARZACH.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje mi motywacji do dalszego pisania . Was to nic nie kosztuje, a Mnie bardzo ucieszy ♥
Komentarz=Komentarz