wtorek, 30 kwietnia 2013

Tag: Co wolisz?

Hej, teraz zrobię TAG: CO WOLISZ? :) Więc zaczynajmy!


1.Dostać jedynkę  i znaleźć 50 zł  lub  dostać piątkę i zgubić 50 zł. 
-Dostać jedynkę i znaleźć 50 zł.

2. Poprawić sobie twarz czy zmienić fryzurę.?
- Zmienić fryzurę.

3. Zapomnieć z domu portfela czy telefonu.?
-Telefonu.

4.Hodować chomika czy rybki.?
-Hodować chomika.

5.Dostać autograf od swojego idola czy znaleźć 100 zł.?
-Chyba bardzieh znaleźć 100 zł ;D.

6.Przewrócić się na przystanku czy spaść z krzesła w klasie.?
-Chyba spaść z krzesła w klasie, bo już tak raz miałam :D.

7.Pod choinką znaleźć tablet czy smartfona.?
-Smartfona.

8.Śpiewać kolędy przed całą klasą czy rodziną.?
-Śpiewać kolędy przed rodziną.

9.Skasować konto na Fb czy zmienić numer telefonu.?
-Do mnie i tak nikt nie dzwoni, więc zmienić numer telefonu.

10.Dostać śnieżką w twarz czy wpaść w głęboką kałużę.?
-Dostać śnieżką w twarz.

11.Zostać kimś sławnym czy wygrać milion na loterii.?
-Wygrać milion na loterii.

12.Nie mieć komórki czy internetu.?
-Nie mieć komórki.

13.Dostać BRAVO bez plakatu czy bez dodatku.?
-Dostać BRAVO bez plakatu, bo i tak z nim nic nie robie. Jak jest jakiś dodatek, np. kolczyki, to mogę je nosić do szkoły itp.

14.Pójść z mamą do sklepu czy pomóc tacie przy samochodzie.?
-Pójść z mamą do sklepu.

15.Mieć dłuższe wakacje czy lepsze oceny na koniec roku.?
-Oczywiście, że WAKACJE!!

16.Wolisz spodnie czy spódnice.?
-Spodnie.

17. Wolisz Vansy czy Conversy.?
-Conversy, chociaż Vansy ostatnimi czasy też mi się spodobały :3.

18. Wolisz Tymbarka czy Frugo.?
-Hm, trudno mi odpowiedzieć. Ale chyba Tymbarka.

To jest ten cały Tag. :) 


4 komentarze:

  1. w wielu punktach się z Tobą zgadzam :)
    a w wolnej chwili zapraszam na http://klamotamal.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba lubisz pieniądze xd

    pampise.blogspot.com - miło mi będzie Cię ugościć na moim blogu :) Gorąco zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo xd. Jeśli mam już jakieś tam 5 zł, to od razu ide do sklepiku czy automatu w szkole i coś kupuje :D Albo jak mam np. 2O zł. to kupuje BRAVO itp. :)

      Usuń
  3. Fajny post. Czekam na więcej takich :)
    Wbijaj do mnie:
    http://filminmyheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje mi motywacji do dalszego pisania . Was to nic nie kosztuje, a Mnie bardzo ucieszy ♥
Komentarz=Komentarz