czwartek, 12 grudnia 2013

Dużo nauki

Hejka :P Chciałam wytłumaczyć Wam moją nieobecność. Ostatnio ciągle mamy jakieś kartkówki, sprawdziany, nauczyciele zadają nam dużo zadania domowego... to wszystko zaczyna mnie już męczyć. Mam tego dość! Wczoraj całe popołudnie siedziałam nad lekturą, którą musiałam na dzisiaj skończyć. Dopiero o 23.00 poszłam się umyć, bo tak długo zajęło mi czytanie. A tu pani w szkole mówi, że na pytania będziemy odpowiadać jutro! A wtedy mogłabym spokojnie sobie doczytać do końca... a dzisiaj muszę się jeszcze uczyć na jutrzejszą kartkówkę z angielskiego i test z historii. Na szczęście moja koleżanka z klasy podała mi stronę, na której jest ten test, który my będziemy pisać, więc teraz sobie piszę odpowiedzi na kartkę. Ostatnio pisaliśmy test próbny na koniec VI klasy, a dzisiaj nam pani oddawała. Z matematyki dostaliśmy osobną ocenę. Już myślałam, że mam 17pkt (czyli 5), a tu się okazało, że mam 13.. (czyli 3) bo podliczyłam punkty, które były za polski, a nie matmę. Ale co tam xd. Na dzisiaj to tyle. Jakieś pomysły na notki? Piszcie w komentarzu! 


Post był pisany wczoraj (11.12.13), ale dopiero dzisiaj go dodaje, tak dla jasności ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje mi motywacji do dalszego pisania . Was to nic nie kosztuje, a Mnie bardzo ucieszy ♥
Komentarz=Komentarz