poniedziałek, 18 listopada 2013

A może jakiś konkurs?

Heej. W tym tygodniu się za bardzo nic u mn nie działo xd. We wtorek pisałam test z historii. Jak dla mnie był on łatwy, ale gorzej będzie z tym, co teraz bierzemy (w tym rozdziale będziemy mieć o rozbiorach :/). W środę odwołali nam religię, więc kończyliśmy o 13.30 W czwartek pani nam oddała sprawdzian z histy. Dostałam 3 z mapy (2pkt na 4pkt) i -4 z testu (14 pkt na 19pkt). Dla mnie są to dobre oceny, więc żeby tak było do końca roku (albo chociaż I semestru xd). W piątek byliśmy w teatrze (w Bagateli) na Tajemniczym Ogrodzie. Bardzo mi się podobało przedstawienie :) Wczoraj cały dzień siedziałam w łóżku, ponieważ nie czułam się za dobrze, ale dziś jest już lepiej. Dziś wstałam o 9.30, zjadłam śniadanie, umyłam włosy i czytałam Harry'ego Potter'a. Teraz przejdźmy do tematu posta :) Myślałam nad tym, czy nie zrobić jakiegoś konkursu. Co Wy na to ? I jaką nagrodę byście chcieli ? Nagłówek, wygląd bloga czy może coś innego ? Napiszcie w komentarzu co byście chcieli jako nagrodę i wogóle kto by chciał wziąść udział w konkursie :)
                                                     Do następnej notki!
Przesyłam Wam jeszcze piosenkę, której ostatnio cały czas słucham :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje mi motywacji do dalszego pisania . Was to nic nie kosztuje, a Mnie bardzo ucieszy ♥
Komentarz=Komentarz