sobota, 24 sierpnia 2013

Wytłumaczenie nieobecności.

Heej <3. Przepraszam Was jeszcze raz (ale się zrymowało :D), że wogóle nie pisałam. Niedawno dostałam dotykowy telefon, a mam w nim Internet, więc jeśli muszę wejść coś sprawdzić (np. Fejsa) to wchodze przez telefon. A po południu wychodziłam na dwór, więc nie mam zabardzo czasu, poprostu korzystam z wakacji. Już niedługo do szkoły, nie chcee mi się xD. Już pokupiłam wszystkie podręczniki i ćwiczenia, zeszyty też mam, plecaka nowego nie kupowałam a długopisy, ołówki itp. to mam z tamtego roku.

Takie tam zdjęcie xD.
Miałam dodać swoje zdjęcie, już je troszkę przerobiłam, ale nie wiem gdzie się zapisało :/.
A Wy macie już wszystko do szkoły ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje mi motywacji do dalszego pisania . Was to nic nie kosztuje, a Mnie bardzo ucieszy ♥
Komentarz=Komentarz