niedziela, 4 sierpnia 2013

Harry Potter i Zakon Feniksa.

Heejka. Wczoraj obudziłam się o 8.30, bo Daria (kuzynka) przyjechała do mnie do domu na (prawie) cały dzień. Pobawiłyśmy się chwile w szkołe (Ja byłam nauczycielką a Daria uczniem xD), później umyłam włosy bo miałam tłuste a jeszcze później poszłyśmy pograć z Darią na PS3 w LBP Karting (Little Big Planet). Daria pojechała do siebie ok 17.00, a ja z mamą i Kacprem poszłam na Plac Zabaw. Przyszliśmy do domu o 20.00, żeby oglądać Harry Pottera. Ostatnio był Harry Potter i Czara Ognia. Oglądaliście ? Ja oglądałam to na Obozie, ale nie do końca. A wczoraj obejrzałam całego. Bardziej mi się spodobała część o Zakonie Feniksa.
A Wam ?


 Oglądaliście Czare Ognia ? Która część Wam się bardziej podobała, Czara Ognia czy Zakon Feniksa ?

2 komentarze:

  1. Obserwuje :** Bardzo fajny bloog ! http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Harrego Pottra ;c

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje mi motywacji do dalszego pisania . Was to nic nie kosztuje, a Mnie bardzo ucieszy ♥
Komentarz=Komentarz